dinsdag 16 februari 2016

Wat een puinhoop...........

Het sloopwerk is begonnen. Wat een bende is dat, allemaal los gruis en stenen. 
De bouwvakmeneer had nog een tegenvaller ook, want naast het bad was een stukje muur gemetseld en daar achter hadden ze bij de vorige verbouwing alle rotzooi daar in achter gelaten.
Kijk maar het ligt helemaal vol!!!!
Hij verteld toen dat hij dat ook al eens had meegemaakt met een lucht koker. Ik zei toen, o die zit hier ook nog, en daar hebben wij wel eens een vogel in gehad.
Wel, een dooie vogel zat erin en natuurlijk heel veel rotzooi, van toen het huis gebouwd is!
Het zat hem niet mee.
Kijk het bad staat al op z'n kant en ligt nu in de container. De bouwvakmeneer, Koos, is tevreden.
Vanmorgen moet mijn Kees hem even helpen met puin naar beneden hijsen.
Ik mag straks naar de Orthopeed voor mijn knie. Zal mijn benieuwen.
Heb het leuk vandaag, 
Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten