woensdag 24 februari 2016

Ontmoetingen in de LIDL.............


Gisteravond werd ons hele dorp uitgenodigd van 19.00 tot 20.30 om de nieuwe LIDL supermarkt te komen bekijken.
Uiteraard liep iedereen daar, er was koffie, heerlijke koeken, borrelhapjes, en heerlijke sapjes.
Ik was samen met mijn buurvrouw gegaan, we keken onze ogen uit. 
Wat een mooie winkel, hele ruime paden, dat zijn wij niet gewend, DEEN heeft hele smalle paden hier in het dorp.
We klagen allemaal ook over DEEN, maar we hadden ook alleen maar DEEN.
Nu hebben we keus, ik denk dat het goed is voor ons dorp, en ook voor DEEN.
Het zorgt ervoor dat DEEN gaat nadenken over zijn winkelaanbod, want dat laat vaak te wensen over.
Bij het verlaten van de LIDL kregen we allemaal een tas met fairtrade boodschappen mee.

Vandaag kun je eventueel gratis 1 minuut winkelen, als je er om 10 voor 8 bent.
Ik ga later wel en moet dan betalen.
Ik ga straks naar een 60 jarige op de koffie, samen met mijn andere vriendin.
Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten