dinsdag 2 februari 2016

Kraamcadeautje gelukt..............



Dit slabbetje heb ik gemaakt voor de zoon van een oud collega van Kees. De vader is helemaal maf van Ferrari, dus zijn zoontje heet Enzo. Dat is dan een leuk gegeven om wat mee te doen.
Ik was al aan het zoeken of ik een Ferrari kledingmerkje had, maar helaas. Onze dochter is namelijk een keer in Italië naar Ferrari geweest en had toen wat mee voor haar vader.
Gelukkig had broer Piet nog wat.....

Een Ferrari petje met kledingmerkjes. Die heb ik eruit gesloopt en aan de slab genaaid. Kleine Enzo krijgt ook het petje, voor als hij later groot is.
Met de machine z'n naam erop geborduurd, leuk geworden vind ik zelf.
We hadden ooit ook zelf een raceauto fanaat in het gezin, Marloes in een race simulator, dit was in 1990 denk ik.
*****
Gister nog vergeten te vertellen hoe lekker we zondag bij onze vriendin hebben gegeten.
Ten eerste was het erg gezellig, maar dat is eigenlijk altijd wel zo.
We hadden een ovenschotel met andijvie en gehakt en aardappeltjes, afgedekt met kaas en ei.
Heerlijk!
Er was ook nog een ovenschotel met witlof kaas en ham, en aardappeltjes, ook heel lekker.
Een heerlijke pasta salade met vruchtjes, lekker fris, en gefrituurde aardappeltjes.
Kortom, we hadden de buikjes vol.
Wout en Ria, het was lekker.
Goed vandaag al weer dinsdag, ik ga even naar de Lidl in Hoorn, om het stamppotten boekje te halen
groetjes,

1 opmerking: