maandag 8 februari 2016

Het Sneeuwklokjesgala................



 Het was een echt Gala. Nooit geweten dat er zoveel verschillende sneeuwklokjes zijn. Er zijn zelfs mensen die verzamelen sneeuwklokjes!!! Mijn bezoek kreeg nog een onverwachte wending, mijn vriendin Betsy appte of ik alleen ging of met Kees. Ik ben met haar gegaan en Kees is naar het Streekbos gegaan met de hond. Later bij Betsy en Bert nog even lekker aan gezeten, met, ja dat is mijn lekkerste traktatie, een broodje kroket.
Deze verkoper had er alle namen bijgezet, voor de kenners is dat gemakkelijker want die weten precies welke ze nog niet hebben.
Er was ook een lezing over sneeuwklokjes...
Kijk dit is een aparte, met een geel puntje op de kop, nooit geweten....
Er was ook een imker met spulletjes, bijen zijn ook voor sneeuwklokjes belangrijk. Betsy heeft sneeuwklokjes gekocht die naar honing ruiken, echt waar.
Zo mooi alles neergezet, met namen erbij....
Kijk deze is ook apart, heb ik gekocht, met een driedubbel hart......
Dan denk je wat moet een mandenvlechter daar nou, wel die maakt weer dingen voor de vogeltjes, die eten wel eens sneeuwklokhartjes, poepen de zaadjes uit, en er ontstaan weer nieuwe sneeuwklokjes.
Hij had een hele lieve hond mee, een kruising met een Friese Stabij, net als onze Silka. Dat is dan weer leuk om te zien.
Kortom Betsy en ik hadden het leuk, het is zeker een bezoek waard zo'n Gala.
Geniet van de maandag,
groetjes,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten