vrijdag 19 februari 2016

Eigenlijk heb ik vandaag patchiedag.............



Vandaag moet ik eigenlijk naar Gerry, mijn patchie vriendin. Helaas, mijn Kees is naar België, en dus heb ik vandaag de zorg voor de bouwvakmijnheer. Koffie, een bekertje karnemelk, weer koffie, enz.
Het badkamertje gaat goed, het is al lekker opgeschoten deze week, kijk maar.....
Bij dat groene vlak komt ons toilet, en die sleuf is voor de stroom bij de wastafel.
Waar de douche komt is al een vloertje gestort.
Kortom het gaat voorspoedig.
Helaas geen inspirerende middag voor mij, maar ik hoop dat de rest wel geniet.
Ik wil nog wel wat vertellen,
Gisteravond was ik even bij mijn broer en daar zat een buurvrouw die nog niet zo lang haakt.
Die had toch wat moois gemaakt. 
Ik ga het nog een keer op de foto zetten.
Een boer op de trekker-gehaakt!
Een koe-gehaakt!
Een kip, en een haan en een kuikentje, heel klein-gehaakt!
Een boerin met kippenvoer in de hand-gehaakt!
Nou echt zo vreselijk leuk.
Ik ga nog een keer bij haar langs om al het gehaakte werk te bekijken.
gezellige vrijdag
groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten