maandag 29 februari 2016

Een extra dag en geborduurde tafelkleden...............

 Jullie weten dat het vandaag 29 februari is. Een dure dag, want hij is extra, voor de meeste mensen kost deze dag  € 13,00. Ik geloof er niks van, maar ze zeggen het.
Vorige week had ik het over borduurwerk wat je kan omlijsten met stof en er dan een quiltje van kan maken.
Wel, ik heb heel veel geborduurde tafelkleden, daar zou het ook mee kunnen..
Mijn moeder en haar zus borduurden ieder jaar 2 kleden. Die kochten ze indertijd bij de Aldi. Kleed, opvoorgedrukt, borduurzijde erbij, voor 10,-- Gulden per stuk.
Zo goedkoop, onvoorstelbaar.
Kijk ik heb er veel..........
en deze.........
Deze is leuk voor High Tea........
bloemen ranken..........
en nog een keer........
en ik gebruik ze ook..........
Nee, ik ga ze niet verknippen [nog niet]
*****
Nu nog even een kasteeltje in de Bourgogne, Nuits St. George, heerlijke wijn komt daar vandaan.
Zien jullie het kasteel in de verte. Kon niet dichter bij komen, want er zat een alarm in het weggetje bij de ingang, dus toen vond ik het zo ook wel grappig.
Ik ga vandaag weer een kamer poetsen en van stof ontdoen.
Groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten