zaterdag 9 januari 2016

Wel gister bij de Handclinic te horen gekregen dat ik  een ernstige vorm van artrose heb. Nu vallen wel enkele puzzelstukjes op z'n plaats. De pijn in mijn knie, en de pijn in mijn voet.
 Ik ben het een en ander gaan opzoeken en dan lees je over verzuring van je gewrichten. Daar is iets aan te doen, ook als je nog geen medicijnen wilt, of nodig hebt. Vandaag ga ik enkele artikelen halen die daar bij gaan helpen. Het is een thee, en druppels om aan kraanwater toe te voegen. Bepaalde dingen [mag] je niet meer eten en drinken. Het is het proberen waard, aangezien de pijn nu overheerst.
Zoals jullie hier zien staat mijn middelvinger scheef en is verdikt. Ik kan er de reclame niet meer mee in, dat gaat h'm niet worden. Maar de mevrouw van de handclinic heeft me wel geholpen, kijk maar...
Kreeg heel mooi spalkje/hoesje van haar. Op maat, ter plekke gemaakt. En het leuke is, het is gemaakt van duikpakkenstof, dus ik kan er nog mee duiken ook!
Gezellige dag, het is lekker zaterdag, groetjes,

1 opmerking:

  1. Het is vast ook een belemmering in het quilten, denk ik. Pijn is al naar maar als je je in je hobby wordt beperkt, wordt het extra moeilijk? Sterkte, ik hoop dat de druppels en thee zullen helpen!

    BeantwoordenVerwijderen