donderdag 28 januari 2016

Ronde raampjes.........en Marius van Dokkum

Kijk, ooit heb ik allerlei ronde ramen in Frankrijk op de kiek gezet, en die kwam ik nu weer tegen, toch wel een leuke verzameling.


 Allemaal toch weer anders, soms zelfs met een hekwerk ervoor, siersmeedwerk wel te verstaan.


 Er zijn ook mensen die zetten er een madonna of een Bernadet beeldje in.
Als je weer eens in Frankrijk komt , kijk dan
maar eens goed om je heen, er valt
veel te ontdekken.
Kreeg gister nog een hele lieve kaart van mijn vriendin, een echte Marius van Dokkum, leuk hè?
Deze Andijker!! schilder bewonder ik. Die maakt zulke mooie dingen. Ik heb het al eens verteld, je kan in Andijk naar z'n museum gaan, er is geloof ik op 7 februari weer een opening, gelijk met het Sneeuwklokjes feest.
Er zat ook nog een lief haakwerkje in, als aanmoediging.
Ik ga vandaag oppassen op alleen Ilyssa, Ilay is naar school, en Ischa blijft nog deze week bij z'n mamma. Volgende week mag ik ook op Ischa passen, dan gaat z'n mamma weer werken.
Prettige dag,
groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten