zondag 31 januari 2016

Nog wat leuks, deurkloppers...............





Ja, deurkloppers, die vind je ook in Frankrijk. Simpele, maar ook hele mooie. Deze vind ik prachtig.
Doordat ik vaak deuren op de kiek zet, ontdek je ook deze kloppers, er volgen er nog een paar.


Twee handjes, een hele chique en een simpele.

















Ook dit is een hele mooie klopper.
Sommige hek ornamenten
hebben ook gezichtjes.
Simpel maar functioneel.
Wat zie je toch mooie dingen in een ander land. Het leert je ook beter kijken, en dan ontdek je van alles. Probeer het maar eens, als je weer eens in het buitenland bent.
Ik hoop dat jullie dit soort plaatjes ook leuk vinden, zo af en toe komt er wat langs.
Gezellige zondag gewenst, ik ga vanmiddag lekker eten bij mijn vriendin met mijn andere vriendin en de mannen. Lekker bijkletsen, dat is af en toe nodig.
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten