vrijdag 29 januari 2016

Hier zijn enkele ornamenten.............

Dit vind ik een van de mooiste hek ornamenten die ik op de foto heb gezet. Vooral die mooie roestvorming. Er zullen zeker mensen zijn die zeggen, wat een verroeste bende, wat moet je ermee.
Maar van dit soort dingen wordt ik nou blij.
Kijk hier is er nog een , ook zo lekker verweerd. Als ik die vind, heb ik een mooie dag. Je moet er wel voor naar Frankrijk, maar ach, dat is feest, toch?
Deze is goed in de verf, ja dat kan ook. Deze is zeker de moeite waard. Maar zien jullie dat ze alle drie anders zijn?
Deze zit op een poort, van de ingang naar een wijnboer in de Bourgogne. Twee deuren en maar 1 ornament. Je ziet nog een klein stukje van de deurknop, ook versierd.
Ik ga even kijken, misschien heb ik er wel een foto van. Ja hoor, komt ie...
Mooie hè?
Kijk, deze ook goed in de verf, mooi hè?
Kijk in Frankrijk goed om je heen als je er komt, er is zoveel te zien.
Vanmiddag wil ik gaan proberen of ik al weer kan knippen. Ik moet een kraamcadeautje maken, maar dat zal toch eerst geknipt moeten worden voor ik het kan naaien. We gaan het zien.
Ik moet het allemaal een beetje doceren, dus de badkamer is al schoon en de bedden zijn verschoond, dan mag manlief zo stofzuigen, want dat is nog een beetje pijnlijk.
Samen komen wij er wel.
Geniet van de vrijdag,
groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten