vrijdag 15 januari 2016

Het is alweer vrijdag.........

Deze mooie tulpjes heb ik van mijn lief gehad, als een pleister op de wond. Lief hè?

Ik heb de laatste tijd ook nog wel wat gedaan hoor, geborduurd aan het lapje Zwarte Piet.
Hij vordert gestaag. Ik wil hem natuurlijk wel af hebben voor 5 december 2016!! Dat moet wel lukken dacht ik.

Mijn bestelde lapjes kwamen gistermorgen!!! al aan. Geweldig toch zo snel. Het project kan starten. Nou ja volgende herfst denk ik.


Dit vind ik gewoon een mooi plaatje, wilde ik met jullie delen. 
Mijn opoe liep vroeger ook te breien, haar handen stonden nooit stil! Ze kon zelfs lezen en breien tegelijk, knap hoor. Ik kan het niet.
Wij gaan straks het gezin weer ophalen in Putten, de vakantie zit er weer op.
Ze hebben het leuk gehad.
Fijne dag, het gaat goed met mijn duimpje, tot morgen,
groetjes,


1 opmerking: