zondag 10 januari 2016

Het een en ander.....

In het NHD van zaterdag zit een reisbijlage. Daarin wordt o.a. genoemd de Yorkshire Dales. Daar zijn mijn lief en ik heel vaak geweest. Het is daar zo mooi! Ze hebben het in het artikel ook over de trein. Er staat een grote stoomlocomotief op een plaatje en ze noemen het Ribblehead viaduct op met z'n 24! gemetselde bogen.
Deze foto hangt bij ons in de kamer, Het Ribblehead viaduct. Echt de omgeving daar is echt heel bijzonder. Via google kun je nog meer mooie plaatjes zien van dit viaduct, je tikt gewoon in Ribblehead viaduct. Je ziet dan ook een plaatje van het station, ja bijzonder, in de middle of nowhere een station. Er komen wel veel wandelaars daar. Wij hebben een keer een hele rondleiding gehad van de bewoner van het station. Inmiddels is het gerestaureerd en heel mooi geworden.

*****
Dit zijn de producten die gister heb gehaald om mijn bloed te laten ontzuren. Gelukkig lach ik nogal veel, anders zou je denken dat ik een zuurpruim was.
Ik ga er eerst 6 weken mee aan de slag en dan kijken we wel hoe het gaat. Als de pijn maar minder wordt.
Rare dingen kun je zo toch hebben door zuur bloed.
*****
De meeste van jullie houden ook wel van deze schrijfster denk ik. Wel de Kruidvat had er 3 voor € 10
dus heb ik er 3 gescoord. Kan aankomende week toch niet zo veel met mijn handen, dus dan maar lezen. Ook heerlijk.
Gezellige zondag,
groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten