maandag 11 januari 2016

Een ritje naar Putten...........

Vandaag gaat het gezin van onze oudste dochter een midweekje op vakantie. Nou dat is nog een dingetje! 2 kinderen met spullen, pap en mam met spullen, en dan nog de baby met spullen. Ze willen natuurlijk graag de kinderwagen mee, dat is handig en het is het bedje voor de baby. Dat gaat allemaal niet in de auto, dus rijden wij met spullen achter hun aan en gaan dan een wandeling maken op de veluwe. Mooi geregeld.
Ik neem de camera mee, dan zien we morgen wel wat ik zag.

Iedereen die mij kent weet dat ik van oude vervallen huisjes en deuren hou, hoe vinden jullie deze? Dit is een oude smederij, weet je waar? Gewoon in Hauwert. Eigenlijk had ik nog een foto willen maken van wat er achter het raam is te zien, maar er was daar iemand bezig, dus......
Gezellige maandag, groetjes,


1 opmerking: