woensdag 2 december 2015

vakje 2 = gedichtje 2

Kijk vakje nummer 2 wordt vandaag geopend....

in dit zakje zit een gedichtje van Janneke Troost

De decembermaand voor velen een drukke maand,
we hebben veel activiteiten in de agenda staan,
boodschappen halen, voor het kerstfeest
het hele jaar ben je nog niet zo druk geweest.

Dan is het 27 december, kerstfeest is weer voorbij,
heel diep van binnen ben je ook wel blij,
dat over een week alles weer gewoon zal gaan,
want zulke feestdagen kunnen niet altijd doorgaan.

Dan besef je, ik was druk met het feest,
een echt kerstfeest is het niet geweest,
ik was druk met mijn leven,
maar ik heb het kindje Jezus
hierin geen plaats gegeven.

*****

Dit is een waarheid als een koe! Zo gaat het bij veel mensen.
Ja, de engelen zagen ook nog wat, kijk maar even mee
Dit is ook nog zo'n mooie kalender ga ik zeker nog eens voor iemand maken
Hier zie je de genummerde vakjes, die moet je er allemaal opnaaien, en dan het geheel doorpitten. Leuk om te doen.
Wat jullie nu zien is een hele leuke kerstpanel, die wacht al een paar jaar op het idee, 
Wat ga ik er mee doen...
Want hij is  wel leuk.
Misschien ooit een kerstquilt......

Ik wens jullie een leuke dag toe, groetjes







Geen opmerkingen:

Een reactie posten