maandag 28 december 2015

Lekker lezen in de bladen.............

Ik ben fan van de Seasons en het Landleven, dat vind ik zulke mooie bladen om te lezen, en er staan ook zulke leuke dingen in. Recepten, B&B's in binnen en buitenland, van alles over dieren in en om het huis, over vogels, nou ja noem maar op.
Ik keek dus gister in de landleven en daar stond een artikel in over wonen op een boerderij. Waar staat deze boerderij?, in Wadway, of all places.....
Een heel leuk artikel erbij over de bewoners, zussen Rood, met mannen Vleugel en Langedijk.
Het artikel ging het meest over Nel Vleugel, zij is Keramiste. Nooit geweten. Ik zag haar wel eens fietsen of bij Deen, en dan had ze altijd, dacht ik dus verf en cement op haar kleren. Ik dacht dan, doe eens knappe kleren aan als je naar buiten gaat, en ik dacht ook nog dat ze altijd aan het schilderen was in huis.
Nee, mevrouw is kunstenares, een echte. 
Leuk hè, zo dicht bij.
Ze maakt hele mooie dingen, en ze verkoopt het ook.
Maar er woont in Wadway nog een kunstenaar, dhr. Wester, die schilderde dit schilderij.
Allemaal artiesten!!

Ik wens jullie een gezellige dag, groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten