vrijdag 11 december 2015

Ja, er is er nog een bij gekomen..............

Waar kom jij nou vandaan? O, ik hing achter de kast, jullie zagen mij niet zo goed. Ik ben heel hard gaan bellen met de belletjes op mijn rug en toen hoorden jullie mij. Ik wil wel graag voorlezen, dat kan ik heel goed.
We overleggen even, want voorlezen is nog een hele kunst. Oke, je mag meedoen, maar niet elke dag.
Vandaag zakje nummer 11.
Daar gaan we....


Het gedicht is van Karo

Sneeuw

Uit de lucht
Vallen vlokken naar benee
Brengen als uit 'n sprookjeswereld,
Licht en vrede met zich mee

Het komt richting mijn kant
Langzaam gaat het al verdwijnen
Sneeuw is toch het mooiste in het land

Naar die wereld van de schijn
Mocht het eens op aarde,
Voorgoed zo licht en vredig zijn.

Nou dat hebben jullie samen goed gedaan.
*****

Gister in het tuincentrum was het heel leuk met onze kleindochter. Ze raakte niet uitgekeken , de slapende kerstman, heel veel mooie versierde kerstbomen, een ijsgrot met bewegende ijsberen....
Er was zoveel. Het was er ook niet vreselijk druk want wij waren er rond 11 uur, dat was een hele goeie tijd, dus als je het ook overweegt, het is de moeite waard.
Bijna vergat ik nog de adventskalender, die ik nu laat zien is heel leuk en je moet eerst 24 noten kraken, kijk maar

 Leuk gedaan toch?
dit was het weer, tot morgen, groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten