dinsdag 8 december 2015

Een kerstgedichtje..........

Vandaag mag nummer 8 worden opengemaakt.
Ik denk dat de engelen klaar zitten, zal even kijken........
Ja hoor, ze gaan er weer voor

Ik snap ook waarom, het gaat over een engel.

Engeltje

Ik vond haar in de winkel
in de verkeerde mand,
ik denk dat ze per ongeluk
tussen de ballen was beland.

Een prachtig ragfijn engeltje,
haar glazen lijfje teer,
de handjes vroom gevouwen
en de vleugeltjes van veer.

Ik pakte haar voorzichtig op
en zei: "Je bent een droom,
je krijgt het mooiste plekje
in mijn versierde boom".

Nu hangt ze daar te stralen
door kerstlampjes verlicht
en tovert ze als ik haar zie
een lach op mijn gezicht.

dit gedichtje komt uit het blad Daphne's Diary. 
*****

En natuurlijk heb ik ook nog een adventskalender, deze is gemaakt als een kerstboom, heel leuk gedaan. Kijk maar..........

En ik heb nog een leuk plaatje...
Onze Silka helpt Kees met het zoeken naar de weg, gaat het wel goed, en komen we zo wel bij het Egboetswater......
Schattig om te zien, ze is er heel serieus mee bezig. Fijn, ze houdt van autorijden.

Gezellige Dinsdag, groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten