zondag 6 december 2015

De dag na Sinterklaas...............

Kijk daar gaat de Sint op Amerigo, met z'n zwarte pieten. Lekker naar Spanje. De klus is weer gedaan.
Wij hadden een goeie Sint moet ik zeggen, kijk maar

Dit is van Kees

En dit is van mij.

Twee kookboeken, twee hele leuke, ik ben fan van de makkelijke maaltijd, dus hier staan weer nieuwe uitdagingen in. Smullen!


In dit boek staan allemaal heerlijke snacks, verboden lekkernijen.


Vooral deze kip, lijkt mij zoooooo lekker.....

*****

Kijk nog een adventskalender gevonden, gemaakt met allemaal zakjes, wat zijn er toch veel verschillende

Deze kalender kan je opsnoepen, achter elk nummertje zit een chocolaatje. Mmmmmmmm!

*****
De engelen worden ongeduldig, ze willen gedicht nummer 6 voorlezen.
Vakje 6 is opengemaakt, en hier is het gedicht, heel toepasselijk....


geschreven door Connydj.

dag Sinterklaas

Sinterklaas is weer uitgezwaaid
Of de kerstspullen zijn weer van zolder gehaald
Het hele huis weer in kerstsfeer gehuld
Een mooie kerstboom tot zijn piek toe gevuld
Leuke huisjes met sneeuw en licht
Dat is waar ik elk jaar weer voor zwicht
De mooiste huisjes zijn er te koop
En het lukt mij niet dat ik er zomaar voorbij loop
Maar alles staat er weer gezellig bij
En dat maakt mij toch altijd weer erg blij
Het is langs deze weg dat ik jullie fijne dagen wens
Voor iedereen, zowel dier als mens.

*****
groetjes, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten