maandag 2 november 2015

zaterdag en zondag..............



Zaterdagavond hadden wij wederom visite van de verwarmingsmonteur. Weer deed de kachel het niet. Nu was de waakvlam uit en hij bleef uit. Nooit meer aan de praat te krijgen.
De monteur lukte het eerst ook niet maar na een kwartiertje en schoonmaken van de brander functioneerde alles weer naar behoren.
Kleine voetnoot, we moeten toch maar uitzien naar een nieuwe kachel, dus dat doen we dan maar.
Ik dacht nog als dit zondag maar niet gebeurt want dan heb ik een high tea gepland met de familie.
Gelukkig de kachel en het warme water bleven mijn bondgenoot.

Het zag er weer heel gezellig uit vond ik zelf. Eerst lekker aan de thee, en daarna had ik een vissalade en een vleessalade gemaakt, en salade caprese, ook zo lekker, en vooraf een soepje uit Frankrijk, tomatensoep met mozzarella. Dat is toch lekker.
Kijk ze gezellig zitten, en het was er echt een dag voor met die mist.
Kees heeft zijn 65 ste verjaardag zo toch een beetje gevierd. 
Het was gezellig vorige week en deze week.
Dank jullie wel.
groetjes, Marion.




1 opmerking:

  1. Ah dat ziet er heel gezellig en lekker uit! En gelukkig niet in de kou. X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen