dinsdag 3 november 2015

wat is er gebeurd........

Vanuit mijn achterdeur heb ik uitzicht op een boom, een grote boom, deze staat hier al ongeveer 35 jaar.
Gister kwamen de gemeente werkers van het groen met een hoogwerker, een takkenversnipperaar, en een grote kar. Wat ging er gebeuren?

Nou kijk maar, zo ziet de boom die ik uit de achterdeur kan zien er nu uit.
Kees en ik zeiden het al, het lijkt wel een Napalmramp, ontbladering en geen takken meer.
Zo ziet de straat er nu uit, om depressief van te worden.
Maar volgens de heren van het groen, komt het allemaal weer goed, we zullen zien.
Dat deze heren aan het werk waren in onze straat kwam ons eigenlijk wel goed uit. Met de afgelopen zomerstorm was er namelijk een flinke bil uit onze berkenboom geknakt. Het zat echter zo hoog dat je  er moeilijk bij kon.
Kees dacht, goede raad is duur, ik vraag die mannen van het groen. Nou ze wilden die tak er wel even uit zagen, geen probleem.
Kijk, zo hing dat er bij, vrij hoog zoals je ziet.
Hier wordt de tak eruit gezaagd. Jammer dat onze kleinzoon er niet was, die had genoten!
En dan de versnipperaar in, Kees genoot ook.
Kijk Silka heeft nu lichtjes om zijn nek, dan kunnen wij hem beter volgen in het donker. Leuk hè?
groetjes, Marion.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten