zondag 22 november 2015

wat handwerkjes......




  Kijk mijn sinterklaas borduurtje wordt al wat. Ik krijg hem zeker niet af, maar dat hoeft ook niet. Volgend jaar kan Sint het lapje dan wel zien hangen.

Kijk hoe leuk, moet ik iedere keer een notenbalkje borduren, en volgens de noten is het Sinterklaas kapoentje.
Bij onze plaatselijke supermarkt vond ik dit blad, het kwam door die rendieren op de voorkant dat mijn oog erop viel, en er staan toch leuke dingen in. Het is een Sandra Creatief [ nog nooit van gehoord ] maar dat mag de pret niet drukken.
Heerlijke bonbons staan erin, gemaakt van stof, zo leuk.
 Schattige huisjes, gemaakt van een leeg conservenblik.
Deze tijd kijk ik vaak naar knutselbladen, ze staan vol kerstinspiratie. Daar hou ik van.
Mijn vriendin Betsy houdt van rendieren dus die zal dit woensdag wel even willen zien.

Gezellige zondag, groetjes,

1 opmerking: