dinsdag 10 november 2015

sinterklaasje en zwart pietje....

Kijk gelukspoppetjes van sint en piet.
Ik heb bij Nenne Design 2 borduurpatroontjes besteld van Sint en Piet. Ik weet wel dat ik ze niet meer op tijd af krijg, maar dat is niet erg.
Jaren terug had ik ze al eens voorbij zien komen en nu dacht ik er aan, dus meteen besteld.

Kijk hoe leuk ze zijn, dit is een voorbeeld, ik moet nog beginnen.

Dit zijn de patroontjes, mooi duidelijk.
Mocht je ze ook leuk vinden, bij Nenne Design zijn ze nog steeds te koop. Kijk maar op haar site.
Dus ga ik eerst even wat in huis doen en daarna lekker borduren.
groetjes, Marion.
Bye the way, ik moet nog wel erwtensoep maken vandaag, traditie, morgen is het koemarkt in Hoorn, en dan eet je Snert [ westfries gezegd]


1 opmerking:

  1. Leuk! En lekker! Vanavond komen Ilay en Ilyssa met hun lampionnetjes langs hoor. X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen