dinsdag 17 november 2015

Ischa...een troll en een warm hart.....


Kijk onze kleine man, wat gaat het goed met hem. Hij loopt iets achter bij andere baby's van 3 maanden, maar dat is niet veel.
Hij probeert zelfs op zijn manier al een woordje mee te babbelen, leuk hè?
*****

Zo heb ik gister een trol gemaakt. Dat was een workshopje op de regiodag, maar dan heb ik het nogal druk met kletsen en lachen, dus moest ik het thuis nog afmaken.
Goed gelukt vind ik zelf, er moet alleen nog wat op zijn muts geborduurd, maar dat komt wel.
Er was zaterdag bij de regiodag een mevrouw die van alles over de kerstman in al zijn eenvoud en vormen kwam vertellen. De kerstman heeft ook hulpjes, genaamd trol, vandaar.
We gingen ook nog een hart vlechten en dat heb ik gister ook afgemaakt.
Gefestonneerd met mijn nieuwe naaimachine. Dat is wel leuk dat er zoveel steken op zitten. Leuk om uit te proberen.
Gezellige dinsdag, groetjes, Marion.


2 opmerkingen:

  1. Je trol is leuk. Maak je ze alle drie? Ik ben nog niet zover. Wel het handdoekje heb ik af. Van de restjes heb ik nog een klein hartje erbij gezet. Jouwe is wel mooi regelmatig, zo mooi is de mijne niet geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig trolletje mam. En wat een schattig kind ook! ;). X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen