woensdag 25 november 2015

een jarige fan.....

Vandaag ga ik met 3 vriendinnen engeltjes maken. Dit doen we ieder jaar zo voor de kerst. We maken er een hele gezellige dag van. 
We beginnen met koffie, gewoon of een latte macchiato, met uiteraard iets lekkers erbij.
Ook de lunch zal iets anders zijn dan een sneetje brood met pindakaas, maar daarover morgen meer.
's Middags nog een lekker kopje thee met een kathy bonbon, die kennen jullie toch wel.
[Ze liggen bij Deen onderin het chocoladeschap, en zijn zoooooooooo lekker en GROOT!!!]

Nou is vandaag ook een groot fan van dit blog jarig, mijn buurvrouw Elly.
Wat je nu gaat zien is voor jou....
Kom het straks brengen, met een dikke kus om dat ik blij ben dat je mijn buurvrouw bent.
Fijne woensdag, die van mij gaat zeker lukken,
groetjes,

1 opmerking:

  1. Marion je had een leuk kado voor mij gemaakt,er waren er meer die het leuk vonden,bedankt en je komt met kees nog maar een borrel halen, Elly

    BeantwoordenVerwijderen