zaterdag 28 november 2015

5 december komt er aan..................

Nog een week van spanning want volgende week is het zover. Ik ben gister eerst maar eens even gaan "sinterklazen"zoals ze dat vroeger hier in de omgeving zeiden. Ik heb toch 3 van die kleine kindjes die toch wel een cadeautje willen. 
Het is wel leuk om te doen, want anders kwam ik toch weinig meer in een speelgoedwinkel.
We gaan gezellig naar Marieke, Marloes komt daar ook, dus voor ieder is er wat in de zak van de Sint.
Wij geven elkaar ook altijd een kleinigheidje omdat ik het Sinterklaasfeest zo leuk vindt.
Wij gaan ook het Sinterklaasspel nog spelen met wat vrienden en mijn broer en schoonzus. Ieder jaar ook weer gezellig en hilarisch, omdat mijn schoonzus uit Duitsland komt en dit feest niet kende, wel dat weet ze nu heel goed. Ze speelt het Sinterklaasspel zelfs met haar Duitse vriendinnen, dat dan weer wel.
Gezellige zaterdag, groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten