maandag 28 september 2015

Indian summer........

In sommige delen van Canada kennen ze de Indian Summer. Dan kleuren de bomen daar heel mooi geel en rood in de herfst, alsof er een vuur wordt ontstoken.
Wel dat gevoel heb ik hier in de Bourgogne ook. De druivenbladeren sterven natuurlijk ook af en die beginnen nu ook te kleuren van geelachtig tot dieprood.
Gister heb ik daar hele mooie foto's van gemaakt, helaas kan ik ze jullie niet tonen. 
Wel een schattig romantisch deurkloppertje.
Ik was gister net klaar met schrijven van mijn blogje over de zondag, dat die lekker rustig moest zijn, toen er ineens een rivier van water op onze plek af kwam. Er was een lekkage bij het zwembad en het water kwam precies onder onze luifel, voor de caravandeur, tot stilstand.
Alles zeiknat, dus 
aan de slag maar, alles leeggehaald en drogen, gelukkig scheen de zon.
Maar,.......
De muis had nog een staartje, een lekker staartje....
Toen wij 's middags terug kwamen van foto's maken stond er een heerlijke fles wijn op tafel, voor het geleden leed.
Toch lief.
Het is hier mooi weer, de zon schijnt, maar er staat een harde koude wind.
We vermaken ons zeker vandaag, gaan weer mooie foto' s maken van hekken die voor wijngaarden staan.
Heb het leuk vandaag, groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten