zaterdag 1 augustus 2015

verzamelen..................





Ja daar heb je weer zoiets, ik verzamel ook kannetjes. Groot ,klein, wit ,gekleurd, het maakt niet uit.
Er zijn zulke leuke te vinden.
Zie deze,

komt bij mijn tante vandaan, ook de herinnering is leuk.
of deze,

stond altijd bij mijn moeder met een aantal kop en schotels, volgens mij ooit gekocht op de lappendag in Hoorn. Het heeft geen of nauwelijks waarde, maar daar gaat het niet om.
deze is ook leuk,

komt uit Frankrijk, heb ik in Beaune op de markt gekocht, voor  € 5,00. 
Dit kannetje heeft 2 tuiten, een voor het dikke vet en een voor de jus. Dit gebruiken ze dus bij de maaltijd.

Zie je wel. Mocht er nog iemand zijn die een kannetje weg wil gooien, niet doen, denk aan mij.
Fijne zaterdag, het ziet er goed uit buiten. 
groetjes, Marion.




3 opmerkingen:

  1. Ik ben op zoek naar zo’n kannetje. Weet jij of ze nog te koop zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tonny, Ik denk dat je even een kleine vakantie naar Frankrijk moet inlassen, daar vind je ze nog wel op Brocante markten. Beaune ligt 850 km van Amsterdam in de Bourgogne en daar is op zaterdag altijd een Brocante markt met heel veel aanbod.
    groetjes en succes, Marion.

    BeantwoordenVerwijderen