zaterdag 8 augustus 2015

geen hei, maar......................Hortensias


En wat voor hortensias, zo groot, en ook zo veel bloemen in een struik, echt prachtig.
Ik las in de krant dat de hortensias dit jaar met veel bloemen extreem goed bloeien.
Ook al bloeide de hei niet er was evengoed veel te zien.
We hebben nog even rondgekeken in Soest en Baarn, want daar heeft mijn lief ooit gewoond.
Daarna hebben we een lunch gepakt bij "de witte bergen", was heel lekker. En dat is dan zo wie zo al leuk.
De hond uitgelaten in het bos, daar was het heerlijk koel, en we hebben ook nog een winkeltje bezocht, kijk maar....

Buiten lijkt het een brocante winkeltje, maar het is een borduur winkeltje.


Het is  klein maar er staat heel veel in. Het is een gezellig borduurwinkeltje genaamd 
"Steekjes en Kruisjes"en het staat in Huizen.


Je kan ook nog even binnen kijken....



Heb nog weer leuke dingen gevonden om binnenkort op vakantie weer wat te doen te hebben
Nu ga ik straks fietsen naar Medemblik, want ik heb Meidendag, samen met mijn vriendinnen Betsy en Ria.
We hebben prachtig weer, dus dat gaat lukken.
Ook een fijne dag, ik heb er zin in, groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten