vrijdag 14 augustus 2015

een postzegelquiltje.............


Dit is een postzegelquiltje, alleen een beetje anders dan normaal. Een gewone postzegelquilt wordt gemaakt van vierkantjes van soms 2x2 cm, of 5x5 cm. 
Dit is een "echte" postzegeltjes quilt.
De postzegeltjes heb ik er eerst opgeplakt en daarna tule erover heen gelegd en toen om de postzegeltjes heen gequilt.
Mijn tante spaarde postzegels en dit quiltje heeft ze eens van mij als verjaardagskadootje gekregen.

Vandaar deze postzegel.
deze was ook leuk, daar zat een priority kantje aan vast.
Ik denk dat er nog wel eens een ga maken, want postzegels heb ik nog genoeg.
Ik heb bij de DSB bank gewerkt en daar verzamelde ik de enveloppen met de postzegels voor de Zonnebloem. Deze organisatie kan deze postzegels inleveren voor geld en kan er dan wat leuks mee doen. Dubbele zegels hield ik dus wel eens voor mezelf en aparte zegels gingen naar mijn tante.
Goeie deal toch?
Vandaag wederom een hele leuke dag, ik ga high teaen [ dit is geen goed woord, maar het bekt zo lekker] bij de Tuynkamer in Hoorn.
Ik heb daar geloof ik mijn eigen bestek en stoel. Morgen horen en zien jullie meer hierover.
Hopelijk wordt het nog droog, fijne dag, groetjes, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten