vrijdag 10 juli 2015

Silka, onze "jonge"hond......


"s morgens om 7 uur loop ik al met Silka in het park. Zo ook deze ochtend, het is dan redelijk rustig en dan kan ze even lekker los rondrennen. Voorbij het veld met de slapende eenden mag ze los, en dan gaat ze er als een pijl uit een boog vandoor. Dat mag, maar nu komt het......
Hier in de gemeente hebben ze de gewoonte om de waterlelies kort voor ze bloeien af te knippen, met zo'n speciale machine. Gister waren ze daar erg druk mee, waarom wij waterlelies in de vijvers hebben is mij niet duidelijk, de bloei ervan ziet nooit iemand.
Door dat maaien en dreggen van de rotzooi, komen er met het het afval ook dode graskarpers mee,....jullie voelen hem al aankomen denk ik.
Vanmorgen heeft Silka liggen rollen op een dode aangevreten graskarper! Wij zeggen Bah, maar zij dacht wat heerlijk.
Thuisgekomen moest ik haar eerst wassen, wat een stank!!
We hebben een jonge hond, heel leuk, maar niet altijd.\
Ze ligt nu in de mand en kijkt mij aan met een blik van, wat is er aan de hand.
Fijne vrijdag, groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten