donderdag 23 juli 2015

Mijn lieve tante................



Gistermiddag is mijn lieve tante Nel rustig ingeslapen. Wat kan het toch snel gaan. Afgelopen maandag 2 weken geleden is ze opgenomen in het hospice en gister sloot zij haar ogen voor altijd.
Ik ga haar missen.
Sinds mijn eigen moeder overleden is zei ik altijd,"ik heb mijn moeder niet meer, maar ik heb mijn moeder nog een beetje"
Zoals 2 zussen op elkaar kunnen lijken. In doen en laten waren ze zo hetzelfde.
Tante Nel was het laatste kind van Simon en Pietje Vink die overleed. Ze is 90 jaar geworden, en tot voor een half jaar terug redelijk goed gezond. Natuurlijk had ze hulp nodig, maar dat mag op die leeftijd.
In 1952 was ze bijna dood gegaan aan kanker, dat heeft ze overleefd, en nu werd ze de oudste van alle 6.
Ze is nu bij al die anderen die ze zo heeft gemist.


Rust zacht lieve tante Nel.


groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten