maandag 13 juli 2015

collum van Rene Diekstra......en Lourdes...........

In het NHD van vandaag staat een collum van Rene Diekstra, en die gaat over huisarts Nico Tromp. Het rechtsysteem in ons land deugt echt niet als je dat zo leest. De reputatie van deze huisarts wordt alsnog de grond ingeboord, terwijl hij zichzelf niet kan verdedigen. Ja, en dan is het makkelijk oordelen, er komt toch geen weerwoord.
Mijn eigen moeder heeft euthanasie gehad, en ik kan jullie vertellen, een arts gaat niet over een nacht ijs. De artsen die willen meewerken aan euthanasie zijn echt heel betrokken bij de patiënt. Door al dit gedoe wordt het weer al moeilijker om eventueel euthanasie te krijgen, terwijl er al meer mensen komen die het willen als ze bepaalde gebreken krijgen.
Lees het stukje maar even .


Hier zie je de drie kerken van Lourdes, ze zijn boven elkaar gebouwd tegen de rotsen aan. Hieronder een foto van de grot waar de verschijning is geweest. Imposant toch wel.




Hier stonden heel veel mensen van allerlei pluimage en uit allerlei landen. Wij deden met zijn allen het gebed van Maria. Kippenvel!!!!

Een flesje lourdeswater en een Maria medaille, alles meegenomen uit Lourdes. Ik ben blij dat ik er geweest ben.
Prettige maandag, alleen het weer werkt denk ik niet mee, groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten