zaterdag 4 juli 2015

4 juli.........


4 juli 1956, de mooiste dag voor mijn ouders, zij werden die dag pappa en mamma van deze kleine meid, genaamd Marion Louise. 
Marion gekozen door mijn moeder en Louise door mijn lieve opoe.

Kijk wat een trotse moeder, nou ja ik was natuurlijk ook een plaatje om te zien.
Vandaag gaan we er een leuke dag van maken, misschien als het niet te warm is nog uit eten en anders maak ik thuis een salade nicoise.
Kadootjes heb ik ook al gekregen, een heerlijk geurtje en een mooi horloge. En net al weer een pakje van mijn buurvrouw Elly en haar man Frits, leuk een boekenbon. Dat wordt een Santa Montefiorie.

En natuurlijk ook al post, wat een verwennerij. Een echte Emma Bridgewater kaart, met hele leuke hondjes erop, van patchie Ellen,en een kunstwerk kaart van mijn patchie vriendin Greet.
Fijne dag allemaal, groetjes jarige job, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten