donderdag 18 juni 2015

Canal du Midi........

Vandaag een kijkje genomen bij het Canal du midi, dat kun je vanuit deze camping makkelijk bereiken. Er staan hier veel Nederlanders die alle dagen een stuk langs dat kanaal fietsen.
Er is een mooi fietspad aangelegd, dus .....
Wij waren aan het kijken bij een sluis met drie trappen. Heel indrukwekkend want je moet dus drie keer een waterbak in om gelijk te komen. Het verval is enorm, maar leuk om te zien.
Overigens degene die Whatsapp doen met mijn Kees, dat gaat niet meer, want zijn telefoon is uit de houder gevallen en doet het niet meer!!!!!!
Verder is het weer nog een beetje van slag, mistrall denk ik, maar de temperatuur is goed.
Op handwerkgebied doe ik ook nog wat, ik ben hexjes aan elkaar aan het naaien om er later kippen van te maken. Dat zien jullie nog wel een keer. Ik moet 162 hexjes aan elkaar zetten met de hand dus dat is een leuk werkje zo tussendoor.
Fijne avond, groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten