vrijdag 1 mei 2015

we hadden het gister over een boek....

Dat vergat is gister nog te schrijven, Anne Frank haar droom was om een beroemd schrijfster te worden.....Volgens mij is ze de meest gelezen schrijfster ter wereld, jammer dat ze dat nooit heeft geweten.
Maar nu even over een ander boek....

Deze twee kookboeken heb ik, en die zijn zo leuk en inspirerend om te lezen, echt goede kookboeken. Nu zag ik dat ze, Rachel Khoo, weer een boek geschreven heeft, wel meiden als jullie dit lezen, dan wil ik de nieuwste graag voor mijn verjaardag.
Ik heb er een plaatje bijgedaan dan hoeven jullie niet zo te zoeken. Rachel Khoo's kookschrift heet het kookboek.
Zo nu eerst even naar de tandarts en vanmiddag nog een leuke middag met mijn quiltgroepje, de patchies, kortom een fijne dag voor jullie allen, groetjes, Marion.

2 opmerkingen: