zaterdag 9 mei 2015

Nog even over gister.....


Toen ik gister thuiskwam na mijn bezoekje aan Enkhuizen, vond ik dit.......Onze pup Silka had zich kostelijk vermaakt met zijn kussen. Totaal verscheurd en de inhoud, allemaal kleine witte korreltjes, lagen overal. Hij zal het ook wel opgegeten hebben, nou ja, het is niet anders. Hij keek me echt zo aan van: wat jammer dat je nu net thuiskomt, ik was zo lekker bezig.
 Ik denk dan maar weer het was maar een kussen van de |Action, en mijn meubels zijn nog heel!

 Naar die stoffenzaak gaan zou ik een ieder die daar wat mee kan zeker aanraden, zoveel stoffen en fournituren als die mevrouw heeft, echt jammer dat ze dicht gaat, overigens per december 2015. Je hebt nog even tijd.
 Leuk pand hoor, de Hoedendoos, en een hele aardige mevrouw. Ik heb daar even heerlijk gesnoept, en leuke ideeën opgedaan.

Leuk zo'n letterlapje uit een laatje, wel €30,00. Ik heb er zelf ook een aantal, voel me rijk!
Ik heb een schoonzus die houdt erg van deze kleur groen, nou Tine, ga er maar eens kijken.
Fijne dag, groetjes Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten