Zininquilten,zininborduren,zininbreien,zininkoken,zinineten,zininvakantie,zininoppassen,zininlezen,zininengelse films,zininkookboeken.......Alles waar ik zin in heb wil ik op dit blog met jullie delen. Een quiltpatroon, een heerlijk recept, een huishoudelijke tip, bedenk het maar. Ik vind het leuk als je af en toe eens langs komt en een reactie achterlaat, maar dat hoeft niet. Kortom veel leesplezier met Zininquilten.

maandag 11 mei 2015

Leuke moederdag ...........


Van mijn oudste dochter kreeg ik een hele leuke uitnodiging. Samen naar de World Pressfoto tentoonstelling, en daarna nog ergens lunchen. Te gek, voor een fotogek als ik. Ik zie er naar uit. 
Mijn andere dochter was even niet in het land, dus dat heb ik nog te goed. Wat in een goed vat zit...................
Nu ga ik zo mantelzorgen bij mijn tante, boodschapjes doen en de papierwinkel regelen, en natuurlijk lekker kletsen en koffie drinken.
Gezellige dag, groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen