dinsdag 19 mei 2015

Lelietjes van dalen...............


Kijk deze komen mijn eigen tuin, en die ruiken zo lekker. Wij waren in 1979 op 1 mei in Parijs, dat is de dag van de arbeid. Ik had namelijk een franse vriendin en die woonde in Chantilly, dat is niet ver van Parijs, en die nam ons die dag mee. Toen kregen wij zomaar van iemand een bosje lelietjes van dalen. Die delen mensen daar aan elkaar uit op 1 mei, zomaar..... Sindsdien heb ik een zwak voor deze bloemetjes. 

Voor moederdag kreeg ik dit lekkere flesje nog van mijn jongste dochter. Hele lekkere echte Balsamico azijn. Heerlijk. Sommige mensen zullen er de waarde niet van inzien, ik ben er heel blij mee. Ga het met plezier en niet te zuinig gebruiken. Marloes, dank je wel, je weet je moeder te verrassen.

Gezellige dag met af en toe een bui, nou kunnen we in huis weer wat doen, groetjes, Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten