maandag 18 mei 2015

er was nog iemand jarig...............

De moeder van Tom, onze schoonzoon, was ook jarig. Zij werd 60 jaar, een mijlpaal. Dus voor haar iets leuks gemaakt.

Ada, gefeliciteerd en nog vele jaren.

Eerst geborduurd en dat toen weer op een stopwolkaartje geplakt. Daarna alles in dit dienblaadje, van de Action, geplakt, zo leuk. Deze kaartjes zijn een soort van goud in handwerkland. Ik heb er aardig veel daar ik veel oude mensen ken. Die willen meestal de stopwol weggooien, met het kaartje. Wel weggooien doe ik wel en de kaartjes bewaar ik, goeie deal toch.
Straks nog even naar mijn tante om te kijken hoe het met haar is na de high tea van gister. Ze heeft er van genoten. Ik kan jullie een high tea bij de Tuynkamer aanraden hoor, heel verzorgd en lekker! Misschien nog eens een idee voor ons eetgroepje?
Fijne maandag allemaal, groet, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten