zondag 19 april 2015

Zininlezen...........


 Nu we het toch over boeken hadden, ik heb van Anneke in 1993 voor mijn verjaardag het boek
                   "Over een zee van ijs"
gekregen. Dit is geschreven door William Sarabande. De naam doet vermoeden dat de schrijver een man is, het is een vrouw, met veel kennis van de geschiedenis van Amerika en Alaska.
Toen ik aan dit boek begon kon ik nog niet weten dat er 11!!! delen zouden verschijnen. Ze schreef er ongeveer 2 per jaar. Het zijn hele romantische verhalen over de eerste mensen die een bestaan moesten opbouwen in Alaska. Het waren jagers op mammoeten.
Ik heb deze boeken in een adem uit gelezen, zeer boeiend.
Fijne zondag allemaal, groetjes,  Marion

Dit zijn alle delen , dikke boeken zijn het, maar heel mooi!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten