woensdag 22 april 2015

stofjes gezocht.....


Vandaag gaat het dan toch ook nog over quilten. Ik was een paar weken terug bij Ikea en heb daar toen wat stofjes gekocht om een quilt te maken voor op het bed in onze caravan. Kees hielp met meten, uitzoeken, de stof recht houden om te knippen en hij plakte de stickers erop. We waren in no time klaar. Wel op deze foto liggen ze uitgespreid, het feest kan beginnen. Deze quilt wil ik wel zo snel mogelijk maken, dat moet lukken want het idee zit al in mijn hoofd.
Ik heb nog een leuke foto die ik met jullie wil delen.

Dit is de kat van Marieke, Peppie, die bij ons woont omdat hij wat bangig is. Kleine kinderen daar houdt hij niet zo van, veel lawaai ook niet, en een jonge hond valt ook niet mee. Om nou rustig in de tuin te kunnen slapen maak je jezelf zo klein mogelijk, en dan pas je in een bloempot, en dan ziet de hond je niet. Denk je!!
Het was de hond die onze Peppie vond in de tuin, gauw een foto genomen, grappig hè.
Nou een fijne dag allemaal, wat minder zonnig, maar dan kunnen we in huis weer wat doen.
groetjes Marion.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten