zaterdag 4 april 2015

paaszaterdag....

Halol allemaal,

Dit berichtje komt van mijn tablet, dus helaas geen foto's erbij. Ik kan mijn toestel niet aansluiten op de tablet. Vanmorgen hebben wij een hele leuke markt bezocht, daar heerlijk rondgestruind en nog wat brocante gescoord. Ze hadden er hele grote Jam potten, zoiets als van Bon Mamman, maar steviger. Twee voor €5,00 , dus ik een en Anneke ook een. We maken een dekseltje van een oud kanten kleedje, top toch. Heel gelukkig zijn wij ermee.  Ook hebben we nog wat oude geschreven ansichtkaarten gekocht, met postzegels op de voorkant, heel apart! We hebben ook nog even een kaaswinkel bezocht, je weet niet wat je ziet daarbinnen. Ik denk meer dan 50 Franse kaasjes!!! Tot slot nog een geurtje gekocht, dus we ruiken ook weer lekker. Fijn paasweekend allemaal, groet Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten