zaterdag 25 april 2015

conclusie-----ik ben verslaafd...........


Ik ben verslaafd aan glazen potjes en vooral die van BonneMaman jam. Nou heb ik een hofleverancier van deze potjes, Jelle, hij brengt regelmatig lege potjes en dan krijgt hij van mij volle uit Frankrijk terug. Daar hebben ze jammetjes die kan je hier niet kopen. Het lege potje is dan weer voor mij. 
Ik betrap mijzelf erop dat ik in de supermarkt soms naar artikelen kijk die in een heel mooi glazen potje zitten en dat ik dat dan bijna koop, terwijl ik het niet nodig heb. Verslavend!

Hier zie je wat gevulde potjes, maar ik heb er nog wel 50!! leeg. Je kan deze potjes leuk maken met een borduurtje op het deksel of een kantenkleedje op het deksel. 
Afgelopen donderdagavond werd ik verrast door mijn vriendin Betsy, die heeft een zwager met een viswinkel, en die gebruikt GROTE glazen potten met augurken enz.  Betsy heeft gevraagd of hij die potten wilde bewaren, en nu kreeg ik een doos vol.
Betsy is zelf ook in de ban van glazen potten, leuk hè, het is besmettelijk.


Ik heb ook een pot gevuld met allemaal kleine zeepjes, van hotels, reclame enz. een leuk kanten kleedje als deksel, en klaar is mijn versiering.

Gezellige zaterdag, groetjes Marion.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten