zondag 26 april 2015

Bollenvelden en appelbloesem........


Gistermiddag nog even met mijn lieverd een rondje gereden op zoek naar mooie bloesemplaatjes. Deze vond ik zelf erg mooi, appelbloesem en vergeetmijnietjes, prachtig toch. Gewoon in westerblokker te spotten. Er was een meneer bezig in de voortuin en toen ik vroeg of ik een foto mocht maken was hij niet verrast, want ik was de derde vrouw al die het vroeg. Hij dacht al dat hij goed in de markt lag, maar het ging om de tuin. ha,ha.

Ook zo mooi, en voor ons zo gewoon, bloeiende tulpenvelden. Ik blijf dat prachtig vinden. Ik had eigenlijk een andere lokatie op het oog, een bollenveld met op de achtergrond de molen van Schellinkhout, maar dat werd geen mooi plaatje, de velden waren te ver weg.

We hebben ze in alle kleuren. Als je het ook mooi vind, dan deze aankomende week kijken gaan, want volgend weekend zijn de meeste tulpen gekopt.
Het weer werkt niet mee vandaag, misschien een boek lezen.....
Gezellige zondag, groetjes Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten