zaterdag 14 maart 2015

Weer eens ouderwets naar de film.

Gisteravond met mijn oudste dochter naar de film geweest, fifty shades of grey. Ik vond het een prachtige romantische film. Achteraf snap ik de ophef niet helemaal die men over deze film uitriep, kan ook een publiciteitsstunt geweest zijn. Ik hoop dat er ook een deel 2 en 3 verschijnt, echt een mooie film, met prachtige opnames. Ik was in de nieuwe bioscoop, wat een beeld, en wat zaten die stoelen heerlijk, kortom leuke avond gehad.

Deze avond had heel anders kunnen zijn. Onze kleinzoon Ilay was namelijk gister uit de tuin ontsnapt en heeft het op een lopen gezet richting de graafmachines die aan het werk zijn bij de afslag van Wognum op de Westfrisiaweg. De kleine man is helemaal gek van deze machines. De politie was hem aan het zoeken en een Amber allert was er uit gegaan, geen resultaat. Tot een meneer met een auto de kleine man zag lopen en dacht dit klopt niet. Hij nam hem mee in de auto en zag zijn vader langs de weg staan. Hij vroeg is u een jongetje kwijt? Nou zo kwam alles weer goed. Dank u wel oplettende meneer.
Fijne zaterdag, groetjes Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten