maandag 16 maart 2015

maandag=mantelzorgdag

Vandaag weer bij mijn tante geweest. Zij heeft mij als mantelzorger hard nodig. De schone was weer in de kast gelegd, en de vuile was nemen we weer mee. Ook hebben we samen nog boodschappen gedaan, heerlijk in het zonnetje gewandeld. Tante wilde eigenlijk niet, maar ik wist haar toch te overreden. Ze vond het heerlijk buiten. We hebben nog een bakje narcissen gekocht, dus de lente staat nu op tafel.


Heb de nieuwe Quilt en Zo gekocht, en daar staan toch leuke dingen in. Dat etui dat is niet moeilijk en zo leuk om als kadootje weg te geven. Ga ik zeker maken. En dat dat schattige vogelhuisje, een dotje!!


Tenslotte een speldenkussentje in een gebaksvormpje. Ik ben een speldenkussentjes fan,  dus wie weet.

Fijne avond nog, groetjes Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten